Address
304 North Cardinal
St. Dorchester Center, MA 02124
Work Hours
Monday to Friday: 7AM - 7PM
Weekend: 10AM - 5PM
Address
304 North Cardinal
St. Dorchester Center, MA 02124
Work Hours
Monday to Friday: 7AM - 7PM
Weekend: 10AM - 5PM
Балабақшадағы балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету
Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің ең маңызды міндеті сапалы білім берудің қолжетімділігін, оны дараландыру мен саралауды қамтамасыз ету болып табылады, бұл:
• балалардың жеке құқықтарын қорғау, олардың психологиялық және физикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, проблемалық жағдайларда балаға педагогикалық қолдау және көмек көрсету;
• баланың мүмкіндіктері мен қабілеттерінің білікті кешенді диагностикасы.
• оқыту мен дамудағы қиындықтарды жеңу бағдарламаларын жүзеге асыру, балалардың мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне сәйкес келетін жеке бағдарламаларды әзірлеуге қолдау көрсету жүйесі мамандарының қатысуы;
• топтардағы балалардың отбасыларына психологиялық көмек көрсету.
Баланың толық және еркін даму құқығын жүзеге асыру туралы қамқорлық бүгінгі күні кез келген балабақша қызметінің ажырамас бөлігі болып табылады, ол білім беру процесінің барлық қатысушылары үшін психологиялық-педагогикалық қолдауға сұранысты анықтайды.
Тәрбиеленушілердің бар психологиялық ерекшеліктерін анықтау педагог-психологқа балалардың дамуын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету процесінде түзету-дамыту жұмыстарының негізгі бағыттарын анықтау үшін қажет.
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Психологиялық-педагогикалық диагностика мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы диагностикалық жүйесінің бөлігі болып табылады, ол сонымен қатар логопедиялық және медициналық диагностиканы қамтиды және келесі мақсаттармен жүзеге асырылады:
• балалардың қазіргі даму деңгейін анықтау,
• оның жасына сәйкестігі,
• баланың жеке ерекшеліктерін анықтау;
• сөйлеу қабілетінің бұзылуымен байланысты қайталама ауытқулар.
Диагностика түзету-дамыту жұмыстарының негізгі бағыттарын дұрыс белгілеу, әр баланың жеке даму жолын үлгілеу мақсатында жүргізіледі.
Сондай-ақ, жыл бойы психолог балалар ұжымындағы қарым-қатынастарды зерттейді, мұғалімдермен бірлесіп балалар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту жұмыстарын жоспарлайды.
Педагог психолог жүргізетін диагностиканың жеке түрі баланың мектепке дайындығын жан-жақты бағалау болып табылады. Психологиялық-педагогикалық диагностика нәтижелері бойынша тәрбиешілермен және ата-аналармен жеке консультациялар өткізіліп, балалармен түзету-дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары айқындалады.
3-4 жастағы балалармен педагог-психологтың кезекті жұмысы. Нейро жаттыгу – баланын танымдык процестерин дамытады. Еки ми ұяшыгымызды дамыту ушин нейро жаттыгулар жасауымыз керек. Әсіресе ұсак қол моторикасын, есте сактау қабілеттерін, мидагы жаңа нейрондардың калыптасуына асерин тигизеді.
4-5 жастағы балалармен есте сақтау мен ойлау қабілеттерін арттыруға арналған жаттығулар. “Пішіндерді орналастыр” “Суреттерді құрастыр” “Көз бен қол координациясын дамыту” . Жаттығуларды жасай отыра балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру мақсатында жұмыстар атқарылуда.
Педагог – психологтың жеке баламен жұмысы.
Тақырыты: “Кеңістікті танып біл” ойыны.
Мақсаты: баланы кеңістікті танып білуге оң мен солды ажырата білуге баулу.
Педагог -психолог : Ахат Д.Р.
Дамытушы ойын : «Шаштараз»
Мақсаты: Өткен тақырыптарды қайталау.10 сан көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау. Ойын арқылы балалардың тілін дамыту, шапшандылыққа ,ұшқыр ойлау дағдыларын меңгерту.
“Күншуақ” мектепалды тобы тәрбиеші Саттыбаева Д.А.
Оң жак – сол жак ойыны. Мақсаты: Үй жағдайында дәнді дақылдар арұылы баланың ұсақ қол моторикасын және ойлау қабілетін дамытуға арналған ойын түрі. Және осы ойын арқылы баланың оң жақ және сол жақ туралы түсінік қалыптастыруға болады. Педагог-психолог: Ахат Д.Р.
Дамытушы ойын: ” Сиқырлы сандар”
Мақсаты: Балалардың ретімен санау дағдыларын дамыту, Танымдық қызығушылықты дамыта отырып, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру.
Дамытушы ойындар🤗
Мақсаты: Балаларды шапшандылыққа, ұқыптылыққа баулу.
“Дарын” ересек тобы
Тәрбиеші: Асылайым Сәкенқызы